woensdag 27 maart 2019

Wisseling van de wacht: Forumlid Wim Bijsterbosch neemt afscheid, Maarten van der Waal beëdigd.

Wim Bijsterbosch heeft een nieuwe baan gekregen als beleidsadviseur bij Waterschap Noorderzijlvest in de stad Groningen. Daar houdt hij zich bezig met de effecten van de bodemdaling door de gaswinning op het watersysteem en de infrastructuur. Om die reden hebben wij tijdens de raadsvergadering van 25 maart helaas afscheid moeten nemen van onze topper Wim.

We vinden het erg jammer dat hij ons gaat verlaten, maar wensen hem uiteraard samen met zijn vrouw een mooie toekomst toe in Groningen.

Zijn opvolger, Maarten van der Waal, heeft een achtergrond in de chemische technologie en automatisering. Hij staat niet graag stil en is altijd op zoek naar uitdagingen. Naast zijn werk en andere hobby’s (fietsen/fietsinstructeur, zeilen/zeilinstructeur én dansen/dansleraar van balfolk) wil hij zich nu ook politiek actief opstellen en meer naar de voorgrond treden. En daar zijn wij bijzonder blij mee! Wilt u meer weten over ons forumlid Maarten van der Waal? Klik dan op onderstaande link: https://oldenzaal.d66.nl/mensen/maarten-van-der-waal/