maandag 11 december 2017

100 dagen tot de verkiezingen: D66 trapt de campagne af

Dinsdag 12 december zijn het nog 100 dagen tot de stemmen zijn geteld. Het is ook de dag dat D66 de campagne aftrapt voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018 in Oldenzaal. Dat doen ze door in gesprek te gaan met inwoners. Campagneleider Jorn Huiskes: “We gaan campagne voeren op basis van persoonlijk contact met inwoners, een sterk verkiezingsprogramma en een positieve boodschap: Goed werk, goede zorg, goed wonen. D66 krijgt het voor elkaar. Onze lijsttrekkers zijn er klaar voor.”

Mari Ailo-Zaia, lijsttrekker van D66 Oldenzaal, is er klaar voor. Ook na de acties op dinsdag zal zij met volle energie de komende 100 dagen, samen met de kandidaten en vrijwilligers, campagne voeren voor een gemeente waarin volop werkgelegenheid is, goede zorg gegarandeerd is, waar er kansen zijn voor iedereen om prettig te kunnen wonen. Dit uiteraard met het béste onderwijs.

Mari: “We hebben een sterk verkiezingsprogramma en gemotiveerde kandidaten. Samen gaan we de komende 100 dagen, vol positieve energie én een inhoudelijk verhaal, in gesprek met de Oldenzalers. Fijn om op deze manier de campagne af te trappen.”

De komende honderd dagen zullen zowel de D66-kandidaten als vele vrijwilligers niet alleen in de centra van te vinden zijn, maar zullen ze ook langs de deuren in de wijken gaan en huiskamergesprekken voeren, om met zoveel mogelijk kiezers een persoonlijk gesprek aan te kunnen gaan.